6 Månader Med Bloggen!

God Morgon!

Vet du vad? Idag firar faktiskt bloggen 6 månader! 😀😁

Känns ju helt galet, jisses vad tiden har gått fort!

Så mycket som har hänt, med mig, både fysiskt och psykiskt!

Bloggen har växt något enormt, så därför känner jag att det är dags för ett tack till dig, dig som läser min blogg, till dig som accepterar mig för den jag är, till dig som stöttar mig, till dig som har fått mig att kämpa!

20154149504197501048675_sbig

💗 Tack så mycket! 💗

Älsklingen och jag satt för några dagar sedan och kollade på bilder, bilder på mig och bilder på oss! Det vi båda kom fram till är ”jisses vad mycket som har hänt, vad vi har utvecklats och vad vi har växt!”

Så mycket som har hänt i mitt liv bara senaste halvåret, och du har fått vara med och ta del av det!

430806_322009927842374_304043809638986_914284_1983370669_n

Denna bild beskriver väldigt bra! 😊

Topp fem händelser som hänt senaste halvåret!

-Jag har tagit tag i skolan och börjat studera igen!

-Jag har tagit mig ur en depression!

-Jag har börjat träna och blivit mer hälsosam!

-Pojkvännen och jag har blivit mer kära och starka tillsammans!

-Jag har börjat njuta av livet, kommit fram till att det viktigaste är att jag mår bra och tar hand om mig själv!  Inte ha så enormt höga krav på mig själv!

Senare idag kommer det komma ett inlägg om varför jag bloggar!

With Love!

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Lämna en kommentar