Fråge-Stund

Hej fina du!

Tänkte att vi kör lite fråge-stund!
Då det kommit in en hel del frågor!

20151291742206950726981_sbig

Har du brutit något/varit gipsad?
– Nope, faktiskt har jag inte det!

Hur många djur har du?
– Jag har fem djur! Två hundar (en egen) en katt och två hönor!

Kommer du fortsätta på gymnasiet du går nu i höst?
– Ja, det kommer jag! 🙂

Ska du på någon festival i sommar?
– Nej, inte vad jag har tänkt.
Isf om det blir någon spontan konsert att gå på!

Varför valde du att ha bloggen på wordpress?
– Tyckte det verkade vara ett bra bloggforum!
Det hade det jag ville få ut, enkelt att lära sig men samtidigt ser det snyggt ut!

Hur kommer det sig att du gör uppehåll ibland?
– Det finns många orsaker, men oftast är det att jag jar mycket i skolan och då vill lägga fokus på det! Det kan även vara att jag inte mår helt bra, då väljer jag att dra mig tillbaka lite!
Kan även vara att jag är på resande fot, så jag inte har tillgång till internet!

Vilket/vilka ämne tycker du är roligast i skolan?
– Hmm, Matte, Svenska och djur-ämnen!

Tre artister/band du lyssnar mycket på nu?
– Veronica Maggio
– Jakob Karlberg
– Norlie & KKV

Kan du gör ett specifikt inlägg om tandställningen?
– Det är faktiskt på G! Så håll utkik!

Nu får det räcka för denna gång!

Ha en bra kväll!

Kram från mig!

Kommentera

