Musik Tips

Hej, tjena, tja! 😛

Tänkte att jag tänkte dela med mig av mina
Favorit-Låtar just nu

Låtarna kommer i spontan ordning
och
Har summer-feelings i sig!

download

1.
Norlie & KKV – Din Idiot

2.
Timeflies – Once In A While

3.
Jakob Karlberg – Trädgårn

4.
Martin Masarov – För Mycket Text (i Refrängen)

5.
Kent – Egoist

6.
GAMPER & DADONI, Mark Wilkinson – Heavy Heart

7.
TJR Savage – We Wanna Party

8.
Flo Rida – My House

Spotify krävs för att kunna lyssna på låtarna jag länkat till!

Hoppas du hittade någon låt du tyckte om!

Hela listan ligger på min Spotify!
djellen_97

Week 19

Ha en bra kväll!

Kram från mig!

Kommentera

