Yoghurt Gone

Hello darlings!

Ännu en underbart vacker dag!

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig,
men bara att ta vad man har
och njuta av det!

Hade tänkt mig en lugn dag med massa plugg!
Men det blev så mycket bättre!

Hade lite rester kvar i naturbruk, att köra små-maskiner!
Hahah, må ju säga att jag gillade det!
Fyrhjuling blev favvo, men det var väntat!
hmm, skaffa en kanske? 😉

Me, NoMakeUp
20160511_171942

Mådde inget vidare i morse, men när jag körde, så orkade jag inte bry mig!

Men kroppen sa ifrån, hals-ont(et) och huvudvärken slog till!
Kanske av värmen, men sov iaf några timmar..så mådde nog inte helt bra!

Ikväll blir det att försöka plugga lite!

Även kollat på Love Island
De heta singlarna i Love Island lever i en fantastisk villa på den vackra ön Mallorca. De är på jakt efter romantik, men som alltid är vägen till kärlek aldrig lätt. De måste inte bara välja sin partner strategiskt, de måste också vinna tittarnas röster. Tittarna väljer vilka av deltagarna som ska bo ihop, vilka vars relation de vill se utvecklas och vilket par som krönts till det hetaste paret på ön.
– Dplay

Martin Masarov – För Mycket Text (i Refrängen)

Ha en bra kväll!

Kram från mig!

Kommentera

