Frånvaro

God Dag mina fina!

Ursäkta min frånvaro, har varit sjuk och sedan har det ju varit så otroligt vackert väder..Så har inte känt för att blogga!

Större delen av dagarna har jag suttit ute på en picknickfilt i det underbara vädret! Har även blivit bus och spårning med Messi!

Igår låg både jag och Messi på rygg och solade!

20160507_124856.jpg

Mysnivå hög!

Var även på välgörenhets-konsert i förmån för cancerfonden!

Så ofc passade jag på att klä upp mig! Och känna mig sommarfin!

20160507_163852

Klänning och klackar! Kan det bli bättre? 😉

Idag blir det att bara ta det lugnt, umgås med Messi, familjen och må gott!

Vad gör du idag? 😊

Ha en bra dag!

Kram från mig

Kommentera

