Fråge-Stund

Hej finisar!

Hoppas allt är bra med dig!

Nu har jag fått in en hel del frågor

Så dags för ny fråge-stund!

Nu kör vi!

20151291742206950726981_sbig
Hur gammal var du när du flyttade hemifrån?
– När jag flyttade hemifrån, då var jag 15 år!

Vart flyttade du?
– Då flyttade jag till Kiruna!

Ger du pengar till välgörenhet?
– Ja, det gör jag!

När du skriver om mat, så är det ofta kött, hur kommer det sig?
– Det hela liger i att jag verkligen tycker om kött!
Men är alltid noga med att läsa så det är svenskt kött!

Har du verkligen ingen kontakt med J?
– Nej, faktiskt inte. Har någon gång försökt höra av mig till honom, men då utan svar!

Har du några syskon? Hur många isf?
– Ja, jag har två syskon! En syster och en bror!

Hej Ellen, du verkar alltid göra så mycket samtidigt.
Vad gör du just nu, förutom att blogga?
– Hej, heheh, det stämmer!
Just nu förutom att blogga, skriver jag med vänner på FB, messar, lyssnar på musik och planerar kommande inlägg!

Hur gör du för att bli glad, när du känner dig nere?
– Hmm, svår fråga..men försöker att gå ut i naturen, fota, lyssna på musik eler så ringer/skriver jag till mamma/nån kompis och pratar!
Annars försöker jag att göra något galet..typ tok-dansa!
Träna
Men det är svårt, för oftast tappar man ju orken..men då är det bara att kämpa på så gott det går!

Varför lägger du inte upp några bilder på folk du varit tsm med eller dejtar?
– Det hela ligger i att de själva har fått bestämma om de vill vara med eller inte!
Ofta vill de hålla sig lite i bakgrunden, då är det deras val!

Kan du länka till Gymnasie-inlägget?
– Absolut, HÄR

Hur länge gäller rabatt-koden på Amaze? Länka?
– Rabatt-koden gäller till 31/5, länk till inlägget finns HÄR


Nu får det räcka med frågor för denna gången!

Ha en bra dag!

Kram från mig!

Kommentera

