Åka Polisbuss och tandläkaren!

Hej mina finisar!

Hahah, vi börjar med dagens bästa! Som jag sa igår så skulle jag till tandläkaren idag! Det gick bra!

Men på vägen hem, så kommer det en springande hund..Jag försöker locka den till mig, men den springer ut på vägen!

Springet över till polisen som stod en bit bort..Berättar och en börjar leta. Sen säger den andra ”hoppa in i bussen så får du berätta mer och visa vägen” Hahah, görtrevliga poliser! Men som sagt, inte ofta man får åka polisbuss hem ifrån tandläkaren! De erbjöd alltså skjuts hem. .snällt av dom!

 

Allt gick sedan bra och hunden är nu hemma igen!

I övrigt idag har jag mest tagit det lugnt, solat och slappat. Enormt fint väder ju! Sommar, +20 och klarblå himmel!

Mamma och jag åkte till stan, köpte blommor..så nu blir det att odla! 😊

20160504_163758

Nu blir det att njuta av det fina vädret, äta grillat och ha det gott!

Ha en bra kväll!

Kram från mig

Kommentera

