Delicious

Hej fina du!

Visst är mat gott?
Hahah, vilken fråga xD
Om inte annat nödvändigt!

Men för att komma till sak, idag tänkte jag skriva om mat och visa lite bilder på mat som jag gillar!

Till att börja med!

Det som alltid passar och altid är otroligt gott!
Glass

20160501_142116

Jag älskar verkligen glass!
All typ av glass

Men inget slår faktiskt
Lövbiff, Pommes och Bearneissås & Persiljesås!
20160429_181857

Grill-säsången har ju just börjat!
Fläskkotlett, pommes, bearneissås & halloumi!
20160430_184412

Och som ni även ser så äter jag mycket grönsaker till!

Dessa är alltså tre av mina favorit-rätter!
Alltså utvalda pga av smak, inte hur hälsosamma de är!

Hoppas ni får mat-idéer!

Vad tycker du om för mat? 🙂

Ha en bra dag!

Kram från mig

Kommentera

