Work

Hello pretty!

Vaknade du bakfull?
– Hahah, isf är du nog inte ensam!
Men hoppas såklart att du inte gjorde det! ❤

Ja, inte för att jag gjorde det!
Jag hade en riktigt bra mys-kväll igår!
Åt godis och bara slappade!

Skulle ju upp tidigt idag, för jag skulle iväg och rida!
Skönt! Fast det kändes i kroppen ifrån igår!

20160501_111108

Riktigt härligt att komma ut i skogen!
Red en haflinger idag!

Idag har jag i övrigt mest tagit det lugnt, vilat upp mig inför veckan!
Har varit på tur med mamma och pappa!
Vi köpte glass ocg gick en promenad!

Me, NoMakeUp

Jobbat med bloggen med!

Ikväll blir det att kolla på tv
och
äta glass!

Vad har du gjort idag? 🙂

Rihanna, feat Drake – Work

Ha en bra kväll!

Kram från mig!

Kommentera

