One Year

Hej underbara fina du!

Vet du vad?!

Idag firar bloggen ETT år!
Känns helt otroligt att det faktiskt redan har gått ett år sedan jag började blogga!

Så tänkte göra en lite ThrowBack!
Passar även på att välja ut mina favvo-bilder ifrån månaden!

Maj 2015

Jag började blogga 1 Maj, här är mitt FÖRSTA INLÄGG!

Juni 2015

Det jag minns mest ifån juni är när J var hos mig, allt kul vi gjorde!
En av de bästa sommrarna ever!

Juli 2015

Mycket träning! Och fokus på vandringen!
Road Trip i Norge! Helt otroligt, minne för livet!

Augusti 2015

Åter igen, mycket fokus på träning!
Jag flyttar och börjar på nytt gymnasie!
J var hos mig igen och syster med familj!
Massa äventyr blev det!

September 2015

Om jag inte minns fel, så var det mycket tid hos olika psykologer! September var ganska kämpig! Skolan var på besök i Kolmården ett flertal gånger!

Oktober 2015
dsc_0044
Jag fyller 18 år! 😀
J var på besök hos mig!
Läser (som vanligt i oktober) mycket böcket!
Höll i en Kungspytonorm för första gången!

November 2015

Investerar i snygga och mysiga kläder!
Lägger upp första bilden på mig!

December 2015

Jul & Nyår!
Skriver om mitt år 2015, läs HÄR
Var på Tropicariet med vännerna!
J och jag gjorde slut!
Messi fyller 1 år! ❤

Januari 2016
Lyckas inte få fram några bilder här ifrån!

Februari 2016

Är hos bror och hälsar på! Stormtrivs!
Natur-dag i skolan!
Messi och jag busar och myser massor!

Mars 2016

Skola och plugg!
Börjar bli sponsrad av flertal företag och bloggen tar nya steg!
Våren och värmen kommer!
Var hos Sundsvall och hälsade på, hade en underbar helg!
Blir en äkta kvinna och dricker vin (dock med sugrör xD 😉 )
Fick bågen till stål-rustningen!

April 2016

Börjar rida igen!
Får räls till stål-rustningen!
Börjar få eneri och orkar kämpa på!
Bygger vidare på bloggen!

Mycket har hänt under det här året!
Kommer och är otroligt tacksam för alla er som läser bloggen, hjälper mig att utvecklas och som får mig sugen att jobba hårdare!

Jag personligen tycker att det har märkts mest på mig och bloggen de senate tvån månaderna, att det har blivit mer moget och mer välarbetat (fy vilket tråkigt ord 😉 )

Jag hoppas att ni fortsätter läsa min blogg!
För jag kommer bygga vidare och mycket spännande saker kommer att hända under 2016 och framöver!

Ha en bra dag!

Många kramar från mig!

Kommentera

