You Better Keep on Walking

Hej mina snyggingar!

Idag är det FREEEEDAG! Love it more then ever!

Denna vecka har varit så sjukt jobbig, men jag klarade den! Och så även du! Så nu tycker jag att vi tar helg och passar på att vila upp oss ordentligt!

När jag kom hem, så väntade ett paket på mig! Lyckan!

Mitt efterlängtade halsband ifrån Amaze! Älskar det! Så vackert!

Jag & mitt fina halsband

Så underbart vackert! Känner sig så fin i det! Tryck HÄR för mer info!

Nu sitter jag å lyssnar på musik!

Me, NoMakeUp

20160429_172132

Ikväll blir det att äta gott och bara ta det lugnt!

På vägen hem passade jag och mamma på att köpa lite härliga blommor!

Vill påminna över mitt samarbete med smycke-företaget Amaze!

Fram till 31/5 får du rabatt om du går in via min blogg , läs mer HÄR

Vad gör du ikväll? 😊

Salem Al Fakir – Keep on Walking

Ha en bra kväll!

Kram från mig

Kommentera

