Fråge-Stund

Hej finis!

Tänkte att vi kör lite fråge-stund!

Har fått in en del frågor, så nu är det dags att besvara känner jag!

20151291742206950726981_sbig

Vad är det bästa med att driva en blogg?
– 
Det absolut bästa är all kärlek som jag får tillbaka, att få berättat för sig att det jag skriver om betyder saker och gör skillnad!

Hur kommer det sig att det blivit så mycket mer reklam på bloggen?
– Det hela ligger i att jag har fått sponsorer och samarbetspartners, till en början var jag kluven till att ha reklam på bloggen.
Men sedan upptäckte jag att det faktiskt var kul att leta upp spönnande företag och lära känna nytt folk!

Vad lyssnar på för låt nu?
– Just nu lyssnar jag på,
Cheat Codes, Kriss Kross Amsterdam – Sex

Vad gör du just nu förutom att fixa bloggen?
– Heheh, som vanligt gör jag ju massor av saker samtidigt! Nu fixar jag bloggen, lyssnar på musik, pratar med vänner och pluggar biologi.

Berätta tre saker du ska/vill göra i sommar!
– Vandra
– Åka Lastbil
– Äta massor med glass!

Berätta tre oväntade saker om dig!
– Oj, jisses finns det något som jag inte berättat?! 😛
– Ja gillar att gå i bygg/järnhandelsaffärer (tex Jula, Bauhaus)
– Jag ogillar nötter, ger folk mig det brukar jag säga ”Jag kan lika gärna ta en bark-bit” xD
– Jag är en ”golvsittare” Hahah, gillar mycket mer att sitta på golvet än på stolar..vet inte varför 😛

Har du känslor för någon? Isf vem?
– *funderar* Skulle helt klart vilja svara ja, jag har känslor för någon.
Men saken är den att det är mest vänskapliga-känslor eller attraherande-känslor, men gissar att du menar kärleks-känslor.
Kärleks-känslor som övergått mer till vänskaps-känslor har jag till Sundsvall.
Attraherande-känslor har jag till en kille jag typ ”dejtar”..MR Cool

Vilket är ditt favoritämne i skolan?
– Hmm, svenska! Har alltid gillat att skriva!

Vad är det som gör att du vill blogga?
– Det som gör att jag vill blogga är att jag dels gillar att skriva, att jag får dela med mig om mitt liv och när man faktiskt får fina kommentarer!

Kan du säga tre serier du kollar på?
Ullared – Jakten På Storsäljaren
Ex On The Beach – Sverige
Gympaläraren

Nu får det räcka med frågor för den här gången!
Men fortsätt gärna att skicka in frågor, de kommer med i kommande fråge-stunder!
djelleng.blogg@hotmail.com

Ha en bra dag!

Kram från mig!

Kommentera

