One More

Hej fina du!

Yippie, blev just klar med B delen i NP i svenska! Känns så skönt!

Är krasslig idag, men kämpade mig iväg..skönare att ha det gjort jue!

Idag blir det att vila, plugga biologi, läsa och kolla serier!

Vad gör du idag? Har du också NP nu i veckan? ☺

Känner mig lycklig, veckan är verkligen så jobbig..men vägrar ge mig.

Me, Normal, NoMakeUp

Me, little more photo-mood, NoMakeUp

Ni ser ju skillnaden!
Hihih, men kända att nis kulle få se lite mer av ”Normal Me”! ❤

I eftermiddag blir det att plugga bioplogi och försöka slappa,
är så sjukt mycket på G nu, både i skolan och privat. Så svårt att slappna av!

Men nu ska jag ta en dusch!

Kom ihåg att hålla utkik på bloggen runt kl 16.30! :-* ❤

Kygo, Kodaline – Raging

Ha en bra kväll!

Kram från mig!

Kommentera

