Freent

Hej på dig fina du!

Idag har jag varit vaken sen tidigt imorse!
Varför?
– JO, för att jag skulle iväg och rida!
Wow, rider jag?
– Hahah, har inte gjort det på ett tag, så nu kände jag att det var dags!

Sa till mamma
”Att cykla brukar ju sita i ryggmärgen, men tror sjutton ridning sitter djupare i mig!”
Härlig känsla att åter igen sitta upp på en häst!
Strålande sol och klarblåhimmel och 1,5 h på en hästrygg!
Överlycklig Ellen!

13015636_1028006260612271_780271023643738356_n

I kväll blir det teater, spännande!

Annars idag blir det mest att jobba lite, betala fakturor (booring xD 😉 ) och försöka plugga lite! Har visst biologi-prov på onsdag! ojdå 😛

Men nu ska jag njuta av det fina vädret!

Me, NoMakeUp!

Vad gör du idag? 🙂

Vigiland – Pong Dance

Ha en bra kväll!

Kram från mig!

Kommentera

