Love, or is it LOVE?

Hej fina du!

Har fått in en hel del frågor gällande kärlek, så tänkte att nu kan jag svara på dom!

Hur brukar du göra för att visa att du är intresserad av någon?
– Hmm, jag blir nog mer närgången! Och allt mindre blyg!
Tror även att jag blir lugn och kommer med massa förslag om att hitta på saker tsm!
Hahah, ärligt, vilken svår fråga att svara på…så frågade Sundsvall! Och tydligen så var det så att jag berättade det för honom.

Är utseende viktigt?
– Jag skulle gärna vilja svara nej. Men visst är det till viss del viktigt.
Ett attraktivt utseende skadar ju inte! 😉
Men tror även jag attraheras lika mycket av personligheten!

Var/Hur träffar du killarna?
– Hahah, genom gemensamma intressen!
Tex vandrings-grupper, djur, genom gemensamma vänner.

download

Hur vet man att man är kär?
– Jisses, enklast att förklara det är genom att man blir lyclig och det pirrar i kroppen så fort man tänker på personen!
Man kan nästan inte tänka på något annat än den personen och kan lätt sitta och dagdrömma!

När du går pa en date, vad tar du helst på dig då?
– Jag brukar alltid ta på mig sköna och snygga kläder som jag trivs i!
Typ jeans och topp eller nån snygg klänning!
Det viktigaste är att man själv trivs med det, för då mår man bättre och känner sig mer självsäker!

Dejtar du någon nu?
– 
Nje, dejtar vet jag inte..eller gör jag kanske? 😉

Hur gick det med/Vad hände med dig och Sundsvall?
– Vi båda kom fram till att det inte skulle fungera.
Vi är i två helt olika steg i livet och ville olika saker.

Bild 1516

Vad är det mest romantiska en kille gjort för dig?
– Oj jisses, svaret är ganska självklart faktiskt.
När jag och J var tsm så gjorde han något väldigt fint och romantiskt!
Han mötte mig vid tåget med en bukett röda rosor, vi stog där i rusningen och kysstes och stoppade upp allt! Tillslut började folk applådera! Väldigt kul och romantiskt!
Efter det gav han mig chocklad och vi gick på bio!
Fast jag tycker det är romantiskt om man blir bjuden på film-mys, men tända ljus och gott snacks och bra film!

När kysste du någon senast?
– Det var i lördags! :-*

Hur ser din dröm-date ut just nu?
– Mycket tveksamt om du menar hur personen ska se ut eller vad jag skulle vilja göra!
Men jag skulle vilja göra det med någon jag har kul med, trivs med och som är snygg!
Skulle vilja åka på en mysig trip i bilen, stanna och ta en picknin´ck vid något fint ställe, snacka och bara lära känna varandra!

Ha en bra dag!

Många kramar från mig

Kommentera

