En Grå Dag

Hej fina du!

Hoppas du har en bra dag!

Jag mår ok idag, helt slut/trött…så mycket har gått snett 😛
Men man får ta dagen som den kommer!
Vad annars? 😉

Såna här dagar säger jag bara, TACK TILL MUSIKEN!

Just nu lyssnar jag på
Håkan Hellström – Din Tid Kommer
Love it!

13012869_1024874457592118_8137560723108726048_n
Back to school var det idag igen!
(Var dock tydligen redan klart med allt vi skulle göra idag, därför jag hinner med att blogga nu..vänta?? ) Aja 😉
Sitter nu istället och lyssnar på musik och jobar med bloggen! Lycka! 😀
Skolan man har saknat precis, men bara 8 veckor kvar nu, så gäller att kämpa på!

I eftermiddag blir det att packa upp väskorna, ska försöka att få lite ordning på kläderna!

Blir även att öva lite inför NP imorgon!

Sedan ikväll blir det att bara mysa, tända lite ljus och kolla på Ex On the Beach-Sverige
Hahah, har inte kollat på det på länge..så måste ju se vad som hänt!

Vad gör du idag? 🙂

Laleh – Bara Få Va Mig Själv

Ha en bra dag!

Kram från mig

Kommentera

