Så Mycket, Att Ord Fattas

Hej fina du!

Mitt kortare uppehåll var..hemskt..

Det har varit doktor, sjukhus, panikångest, hjärtklappning, blod, svett och tårar.
Det har varit otroligt värst…

Allt föll, jag tog inte vara på mig själv, alls

Troligen hade jag något virus i kroppen, så var helt utmattad, men som vanligt med mig så vägrar jag ju att ge med mig. Så kämpar på hårdare..hjälpte det?
– Nej, för som jag själv så många gånger har sagt, ibland måste man stanna upp, andas och inse att man inte klarar av allt själv!

image22_56cc546f2a6b2255557c6217

Veronica Maggio – Den Första Är Alltid Gratis

Har blivit mycket galen-dans till denna låt kan jag avslöja!

Men idag mår jag äntligen bättre! Yippie!
Så jäkla stolt över att jag än en gång klarat mig igenom en svacka!
Så nu är jag redo att börja stötta dig igen!
För du ska veta att, du är aldrig ensam!

Idag kommer du få veta mer om, tja, hur man egentligen blir behandlad när man mår som sämst..

Jag i övrigt ska ta hand om mig själv och göra roliga saker!

 

Har även börjat läsa Hungerspelen! Bara sett filmerna innan, böckerna är lika underbara om inte bättre!

20160409_181038

Seeb, Neev – Breathe

Ha en bra dag!
och
Ta hand om dig!

Kram från mig

Kommentera

