Okej då

Hej fina du!

Okej då, jag ger mig. Jag tänker nu sluta pressa mig själv till en orimligt hög gräns.

Jag mår inte bra idag, kroppen sa ifrån totalt. Huvudvärk , feber och utmattning.

Dagen har bestått av vila och må bra!

20160405_092422

 Men enveten som jag är, får börja tänka mer långsiktigt! Vill ju må bra både nu och senare!

Har spenderat dagen ute, var runt 16 grader ute! Åh, vad skönt!

20160405_100832

Har myst och lyssnat på fåglarna som kvittrar, fjärilar som flyger och flugorna som surrar!

Känner mig lite bättre nu, LITE.

Men imorgon ska jag fokusera på att ha kul!

Ha en bra kväll!

Kram från mig

Kommentera

