Fråge-Stund

Hej på dig!

Tänkte svara på lite av era frågor som jag har fått in!

20151291742206950726981_sbig

So here we go!

Vad är det bästa/värsta med att vara 18 år?
-Det bästa är att jag känner mig så mycket mer vuxen! Får göra mer, typ internet-handla, ta körkort och vistas på fler ställen! Det värsta är ansvaret, är lite halvdålig på att betala fakturor/räkningar, men blir allt bättre! 😊

Kan du göra ett inlägg då du berättar om hur det är att börja gymnasie och bra tips?
– Jo, absolut, har faktiskt tänkt göra det! Det kommer om typ någon månad! Så håll utkik!

Vad har du helst på dig en ledig dag?
-Tights och linne! Helt klart!

Har du någon tatuering? Piercing?
-Nej, jag har faktiskt varken tatuering eller piercing.

Hur kommer sig att du mått så dåligt som du gjort?
– Men mycket beror på stress, att jag vill vara så perfekt och att jag inte riktigt trivts i de sällskap jag varit (varit med helt fel folk, som behandlat mig väldigt dumt)
Sedan att jag blev mobbad och utsatt för mycket sånt.
Jag har aldrig riktigt känt att jag har passat in.
Att jag alltid har haft väldigt höga krav på mig själv.

Vad har du oftast/helst på dig när du sover?
-Beror helt på vem jag sover med och vart! 😉 men helst/oftast en T-sha!

Vilken var senaste kändisen du träffade?
-Det måste varit Ola-Conny, träffade/sprang in i honom för två veckor sedan.

Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder?
-Oj, det beror på. Men i snitt ca 400 :- . Då för att nämna, ibland köper jag inget på någon månad och när jag väl handlar så blir det nog lite dyrare.

Vilken var den senaste filmen du såg?
– Den senaste filmen jag såg var; Tillbaka till Bromma

TTB-affisch-305x438

Hur mår du nu? Egentligen?
– Vill ju säga att jag mår bra, men det är ju inte sanningen. För egentligen mår jag inte alls särskilt bra. Idag har jag jätteont i huvudet och mår bläk..har (dumt nog) stressat mycket senaste tiden, då det är så mycket jag vill hinna med och göra.

Har du något tix som du gör?
– Hmm, vet inte om det är ett tix, men så fort jag går förbi postlådan måste jag kolla om vi fått någon post.Trots att jag just har kollat. xD

Vem var ditt senaste sms till och vad stod det?
– Mitt senaste sms skickades till Sundsvall och det stod ”Mår inget bra idag :-/

Nämn en mode-favorit nu till våren!
018571-0029_7
Helt klart Bomber Jackan! Tips på snygg Bomber Jacka!
Jag själv valde att investera i denna!

Har du mer frågor så skicka gärna in dom, de kommer med i nästa ”fråge-stund”! ❤

Ha en bra dag!

Kram från mig

Kommentera

