Smärta och Lagom Fin

Hej fina du!

Undrar du varför jag inte uppdaterat i veckan? – Jo, saken är den att jag har APL, så då vill jag lägga fullt fokus på det.

Jag gör APL på ett hund dagis! Riktigt kul! Stortrivs faktiskt! 💜

Men igår skadade jag benet, fick typ muskelbristning..gör svinont, så kunde inte gå igår. Idag kan jag gå lite, men långsamt och har VÄLDIGT ont.

20160324_184245

Hahah, känner mig sådär lagom fin i tandställningen xD 😉 😂  Man måste ju faktiskt inte alltid se fin ut!

Idag har jag mest vilat, gått på liten promenad med hundarna och mamma. Annars har jag kollat på tv och påsk-pyntat lite!

Ikväll blir det att mysa och kolla på tv!

Ha en bra kväll!

Kram från mig

Kommentera

