”Kan det bli jobbigare?”

Hej fina du!

Skulle vilja bötja med ”åh vad bra jag mår och allt är toppen”…Men nope, tyvärr

Sitter här trött och degig, för gissa vad som slog till
– Jo, influensan!
Urk, men aja bara att försöka vila och ta det lugnt.

Den slog till redan igår och är verkligen ingen höjdare!
Fast igår var jag mer snörvlig, det har iaf släppt idag!
Så hoppas att det ska släppa helt snart..vill va frisk!

Visst ser jag pigg ut?
..NOT..

Men har lyckats plugga lite och varit duktig med maten!

Igår hade jag värsta otursdagen
– vaknar sjuk, febrig
– går nästan rakt in i vägg, då jag var så yr
– någon snor mitt Mellis
– gröten är sur..
Hahah, snacka om att jag var tjurig och all denna otur + influensa = inget bra

Snart ska jag laga till lite lunch
och
hoppas på att jag mår bättre!

Hur mår du? Har du lyckats hålla dig fri/frisk från influensan?  🙂

Passion Pit – Take A Walk

Ha en bra dag!

Kramar från mig

Kommentera

