En Bok Som Alla Borde Läsa

Du är ”inte” sjuk!

Köpte ju faktiskt hem boken som ja skrev om för ett tag sedan!
Den visade sig vara riktigt finurlig, så här kommer min recension

DU ÄR ”INTE” SJUK
av Charlie Eriksson

Det är en bok som alla borde läsa, för den är unik och den är öppen. Öppen om det som så många har svårt att prata om, det som påverkar oss alla..men som det endå finns en viss skam över.

Men det ska bli ändring på det, för det är tillsammans som vi kan hjälpas åt och motverka det!

109813-445119d66a0346cd8e08e55e53990d64
En introduktion till psykisk ohälsa bland unga vuxna i Sverige. Bättra på dina kunskaper kring ämnet, ta del av min historia och få tips om olika typer av vård.

Sättet som Charöie skriver på är något av det mest besundransvärda jag läst, att han vågar vara öppen om det som många vill hålla hemligt. Och som många än idag inte har förståelse i.

Boken är unik. Samtidigt hemsk, brutal..men det är precis så psykisk ohälsa är.

KÖP BOKEN HÄR

Om jag personligen hade fått käsa denna bok, när jag mådde som sämst. Det hade gett mig hopp om att kämpa och att våga prata om det.
För när jag själv hamnade i en depression, det var som att folk ville undanhålla det och inte förstod vad det innebar.

Du är ”inte” sjuk, är en enormt bra och lärorik bok!

Köp den & Läs den!

Kramar
till dig
från mig

Kommentera

