Hagel, med mera

Hej på dig!

Det var ett tag sedan sist, men nu är jag tillbaka!

Har ju som sagt haft lov (och har fortfarande) men mamma och jag var iväg på semester!

Vart var vi då?
– Jo, vi var i Bergen, Norge , hos min bror!
Ville ju hälsa på, var ett tag sedan sist och så har de ju fått en son!
Han är hur gullig som helst! Faster smälte!

Jag har haft det riktigt bra, kunnat slappna av, gått lite promenader och så har det såklart blivit massa familje och bebis-mys!
Riktigt härligt att bara vara!

Hagel, sol, snö och snabba byten..Hahah , vädret i Bergen är ju så snabb ändrade!  😉

Här en jag, sista dagen, då var det faktiskt sol (länge) ! Så jag hann ut och njöt!

20160225_144617

Så tiden i Norge har varit jättebra! Längtar redan tillbaka! Fast skönt att få vara hemma med!

Idag har det varit fint väder, blå himmel och strålande sol! Så Messi och jag gick en långpromenad i skogen!

Annars idag blev det telefonsamtal , jobb och lite skolarbete! Men i lugn takt.

I övrigt har jag mest suttit framför brasan idag!

Mer och längre inlägg kommer imorgon.

Vad har du gjort idag? ☺

Ha en bra kväll!

Kram Ellen

Kommentera

