Jag har ju inte ens sett en bäver..

Hej fina du!

Min dag började riktigt bra, med mys i sängen och så lite choklad som jaghade kvar! Mumma! 😊

Gårdagen var en berg och dalbana, provet kändes bra. Men tandläkaren var läskigt! Fast fick inte ont, men det bloade hela eftermiddagen (och gissa vem som är så trött, så jag river upp hålet med tandborsten) smart! 😉

Idag blir det att packa det sista,  gör nästa vecka har jag lov och då ska jag och mamma iväg!

20160220_114941

Min lilla sötnos äter ben och jag sitter framför brasan och myser!

 Me, NoMakeUp och  ofixad

 14559659324201706660131

Gårdagens citat , av en hög Ellen, som ville se en utter…Ehm, bra argument xD

-Jag har ju inte ens sett en bäver!

Nu blir det att borsta tänderna och sedan kolla på skidåkning!

I veckan kommer det nog inte bli så mycket bloggande, för jag tar semester! Men lovar att det kommer något stort i slutet av veckan!

Vad ska du göra idag? ☺ Har du redan haft sportlovsveckan eller ska du ha det denna vecka? ☺

Ha det bra!

Kram Ellen

Kommentera

