Vad Händer?

Hej på dig fina du!

Har du haft en bra dag? 🙂

Det har då jag, lyckades på något makalöst sätt bli frisk..wow, aldrig blivit frisk så fort!
Snacka om att jag blivit med hälsosam!

Dagen har alltså varit riktigt bra, känner mig lycklig och har fått massa gjort!

Vaknade pigg, sedan skola!
Vi slutade redan vid kl 14, så jag hade massor  med tid över (inte ofta man känner så)!

Så började med att städa rummet, byta sängkläder och packa!
Passade äveb på att rensa bort saker som jag inte använder..behövdes

Vad händer? När blev jag så duktig?!
Heheh, kanske blivit äldre och mer mogen? 😉

Men aja, man får la vara positiv så länge det varar!

eufori

Riktigt skönt!
Tog efter det en varm och skön dusch!
Och sedan en PowerNap!

Har faktiskt även lagat middag, ätit och diskat! (KLOCKAN ÄR BARA 19)
Ojojoj, någon har visst varit riktigt duktig idag!

Ikväll blir det att plugga engelska, har prov imorgon!

images
Gillar denna bild..!

Imorgon blir det tillbaka till tandläkaren,
de ska dra ut ännu en tand! (pga att det är så trångt)
Hahah, hoppas det går lika bra som sist!

Vad har du gjort idag? 🙂

Daniel Adams-Ray – Gubben i Lådan

Ha en bra kväll!

Kramar från Mig

Kommentera

