Börjar jag bli kär…?

Hej fina du!

Ursäkta dåliga uppdateringen, men har faktiskt inte kommit på något att skriva/skriva om! Har dock många gånger gått in, kollat och övervägt vad jag ska skriva/skriva om!
Ehm…lyckat..xD

Men iaf, jag mår inte så bra idag, förkyld och febrig!
Men aja, är glad ändå!

Sitter just nu och äter Crackers!
Gott snacks!
Fast väldigt salta..(om du undrar 😉 )

Måste berätta en sak..för det är ju bara SÅ PATETISKT

Som ni fått veta är ju jag, typ in love..
Vilket leder till att jag blivit mycket ”gulligare”, sprider komplimanger OFTA!
Som igår när jag pratade mamma
– Mamma, du är så himla kul att prata med!

Hahah, visst är hon, men inte sånt jag randomly brukar slänga ur mig 😛
Börjar även leta sig in massa gulliga kärleks.låtar i spellistorna..
Men vi får la se det som något positivt,
men ja PATETISKT xD

Lovisa Negga – Kärlek eller Inbillning

Ha en bra kväll!

Saknat er!

Kram

Kommentera

