Love is in the Air

God eftermiddag kära du!

Hoppas din dag har varit bra och att den fortsätter att vara det!

Jag har spenderat dagen med mys och choklad! ❤ Love it!
WIN_20160214_15_33_10_Pro

Fick förslag om att skriva om kärlek och relationer!
Så här kommer det!

hearth.jpg

Vad är det bästa med kärlek enligt dig?
– Jag skulle säga lyckan, lyckan av att känna sig älskad och att känna sig omtyckt!
Finns så otroligt mycket, men jag tycker lyckan är det bästa!

Hur vill du att din framtida partner ska vara?
– Kan ju inte svara rent ordagrant, eftersom att man förändras och sedan tror jag att beroende på vilken typ av person jag träffar, så lär man ju känna nya egenskaper i varandra, egenskaper och intressen som man inte trott man tyckt om!
Men kan säga några saker som jag tycker spelar roll!
Första: att man kan ha kul ihop, kunna släppa taget och bara va galna! ❤
Andra: att man kan lita på varandra! ❤
Tredje: att man har några gemensamma intressen, så man har något gemensamt! ❤
Fjärde: att man känner ett pirr i kroppen när man tänker på den andra/ses! ❤
Femte: stötta varandra men även kunna säga ifrån! ❤

ladda ned (1)

Vilken låt tycker du är absoluta bästa kärleks-låten?
When You Say Nothing At All

Hur vet man att man är kär?
– Jag skulle svara, när du inte kan tänka på något annat än den personen!
När det pirrar i kroppen och du ler konstant!

När kysste du senast någon?
– Hmm, måste varit förra fredgen 5/2

Vet dina föräldrar om ”Sundsvall”?
– De vet ju om honom, men typ inte mycket mer än det jag skrivit i bloggen!

Kommer vi få veta mer om ”Sundsvall” snart?
-Hahah, jadå! Det lär ni får göra, men vi tar det långsamt!

Avslöja vad du vill säga till ”Sundsvall” just nu!
images
Fast har nog redan sagt det ett x antal gånger idag! ❤

Har du haft en secret crush på någon?
– Hahah, JA, vem har inte det?! 😉

Är du romantisk av dig?
– Beror helt på! Men jag tror att om jag träffar någon som jag tycker om, då skulle jag vara romantisk! Och är omtänksam av mig!
Men i vissa lägen kan jag vara totalt oromantisk xD
”kärlek är patetiskt..” hahah, meningen jag sa mest förra året xD

Beskriv en perfekt date!
– Oj jisses, tror det beror helt på Vem man är med och inte vad man gör!
För om man är med någon man verkligen tycker om, då har det nästan ingen betydelse vad man gör..så länge man har varandra!

Om man är tillsammans,måste man vara med/på varandra hela tiden?
-Nej, jisses! Tror det är viktigt att inte vara det, så man faktiskt får chansen att längta efter varandra! Och att man faktiskt kan vara var för sig.

Hej Ellen, tror jag börjar bli kär i en kille, är blyg av mig, har du några tips på hur jag kan göra?
– Hej, kul att du hörde av dig! Vet själv hur det är, då jag i början kan vara ganska blyg och försiktig!
Men jag brukar lösa det genom att man gör något tillsammans, typ går en promenad (både hälsosamt och kul,och ni får mycket att prata om). Annars kan ni kolla på film.
Tror sedan att det bara är att ta sig i kragen och berätta hur man känner, det är inte så läskigt som det verkar!
För tänk vad bra det kan bli, om han känner likadant! Kanske är han lika blyg..

Personligen: Jag gör ju nästan alltid bort mig, hahah, klumpig (och galen) som jag är! xD
Men jag har lärt mig att det är mycket bättre att vara sig själv och köra på! ❤

valentines-day-lettering

B.B King,Paul Carrack – Bring It On Home To Me

Får önska dig en fortsatt bra dag! ❤

jj_114756776

Nu ska jag jobba vidare med bloggen!

Kram till dig ❤

XoXo Ellen

Kommentera

