Happy Valentins Day!

Godmorgon söta du!

Idag är det alltså Alla Hjärtans Dag…ooooh, så får önska dig en bra dag! 💜

Ska jag göra något speciellt?

-Ehm nej, det tror jag inte! Hoppas mest få svar från Sundsvall xD 😉

Mamma var dock gullig och väckte mig med choklad på sängen!  Tack mammi!  💜

20160214_102507

Nu ligger jag å myser (LÄS ÄTER CHOKLAD) i sängen och väntar på att Messi ska komma hem! Då blir det gos och bus!

Som sagt, ha en riktigt bra dag och ta hand om dig själv och de du tycker om!

Kramar från mig

XoXo Ellen

Kommentera

