It´s Complicated

Hej fina du!

Bakslag, efter bakslag..när ska det vara nog?

Jo, när jag skärper mig och börjar ta hand om mig!

Jag vet ju vad jag skriver,
försöker att ta hand om mig och leva efter det jag skriver!
Men nu senaste tiden har det hänt saaker och jag har gjort saker som rivit upp ”såren”!

Men det ska bli ändring på det nu!
Jag ska börja fokusera på det som är viktigast!
– Att jag mår bra
– Klara skolan
– Ha kul
För dessa tre saker har jag inte riktigt tagit hand om så bra på sista tiden!

Tror det handlar myccket om att jag vill vara ”vuxen” och ta bra beslut, men tar ju beslut efter vad jag känner för stunden..och inte vad som blir bra i längden!
Hahah, men det är ju en del av att bli vuxen!
Att inse!

WIN_20160210_10_25_08_Pro

Idag blir det
FULLT FOKUS PÅ ATT MÅ BRA!

Började morgonen med härliga andningsövningar
SEdan en varm och skön dusch
Åt sedan en god frukost i lugn och ro

Nu blir det att läsa lite! En bok! Som jag valt själv!
Hahah, vet ju att jag mår bra av att läsa..må börja med det igen!

Efter det blir det lite plugg, men ytterst lite!

David Guetta, Kelly Rowland – When Love Takes Over

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

