Fråge-Stund

Hej på dig!

Dags för frågestund!

Hur mår du idag?
– Det är jobbigt..men det ska bli bättre!

Hur kommer det sig att det varit så mycket ”kaos” sista tiden?
– Det finns många anledningar!
Men tror det är att jag vill göra så mycket, så då gör jag saker lite halv och allt på samma gång..

Vilken låt lyssnar du på nu?
– Nu lyssnar jag på Chasing Cars av Snow Patrol

Tror du att J läser din blogg? Har ni någon kontakt?
– Hmm, svår fråga. Kanske, kanske inte, jag vet faktiskt inte!
– Nej, vi har ingen kontakt.

Något udda/ovanligt du har på ditt rum?
– Hahah, får la säga MarschmellowFluffen, för den verkar förundra dom som kommer!
Men leder ofta till skratt!

Vilken var boken du började läsa i idag?
WIN_20160210_10_37_26_Pro
Har läst den tidigare, men om jag inte minns helt fel, så var den riktigt bra!
Den visade sig vara riktigt bra!

Avslöja något du ska göra i sommar!
– Då ska jag paddla kajak!

Har du något nytt cool smeknamn på ”killen du är kär i”?
– Hahah, jisses xD
Mamma känner ju honom som ”Sundsvall”, så vi får la köra på det! 😉

20151291742206950726981_sbig

Tror du det kan bli något av dig och killen du snackade om igår?
– Vi får se, vi tar det lugnt..så mycket som hänt runt omkring..så det lär ta ett tag att bygga upp igen (om det går). Men jag ska göra mitt bästa!

Hur kommer det sig, att det är skolan som har fått ta ”smällen” för att du mår dåligt?
– Det ligger i att, när jag (eller vem som helst) mår dåligt, så är det väldigt svrårt att motivera sig till att plugga! Att kämpa för något som man just då inte ser någon vinst i!
Men nu gör jag det, jag vet ju att jag vill plugga, så bara att kämpa på och göra så bra jag kan!

Är du stressad?
– Ja, jo, jag är nog det!
För jag vill att allting ska vara så perfekt, så stressar upp mig över minsta sak..jättedumt, men svårt att jobba bort! Men jobbar såklart med det!
Vet ju att saker löser sig, bara man tar det lugnt!
Att ta beslut när man är stressad och orolig, kan ju leda till att man tar helt fel beslut!

Läser du din egen blogg?
– Ja, det gör jag!
För att se så allt ser bra ut, rätta stavfel och sedan kan det vara kul!
Kan vara kul att gå tillbaka och se vad jag gjort!

Hur ofta tränar du? Hur tränar du då?
– Jag försöker göra lite ”spontan-träning” dagligen. Har dock varit lite dåligt på det på sista veckan, får börja igen!
Genom tex squats, ank-gång och yoga!

En produkt du tycker jag ska investera i!

Tycker att du ska investera i en produkt ifrån
Aldrig Ensam
(armbanden finns i flera färger)
Finns massor av spännande att läsa på Hemsidan
Jag själv ska nog köpa hem boken!

Är du rädd att falla tillbaka i ”dåliga mönster”?
– Nej, faktiskt inte!
Jag vet ju varför jag mår dåligt just nu och det är en följd av allt det jobbiga jag tagit upp, mycket stress och mycket som hänt runt omkring!
Det blir bra! Men det tar lite tid ❤

Nu får det räcka med frågor för idag!

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

