Skrika Rakt Ut

Hej fina du!

Jag står här och blickar ut över sjön,
ler och är lycklig!
Då känner jag dig, du kommer bakifrån,
kramar om mig hårt!
Jag är din och du är min! Vi är En!
Vill bara skrika rakt ut,
För att visa att jag kan
och
För att visa att det är Vi!

Ibland måste man få släppa taget, njuta och bara vara lycklig!
Umgås med dom du tycker om och va i marker där du trivs!
Våga ta steget, våga älska och våga känna dig älskad!

En Magiskt Vacker Bild

Namnlös

Ladtjojaure med Kebnemassivet i bakgrunden,
bilden är en kompis till mig som tagit!
Massor med cred till dig Linus för denna otroliga bild!

Coldplay – Everglow

Ta vara på det du har!

XoXo Ellen

Kommentera

