Att Såra eller Bli Sårad

Hej fina du!

Idag ska du faktiskt få ta del av det jag har varit tyst om ett tag nu.
Kan inte vara det längre..
För det hela har förändrat så mycket och förändrats så mycket

Nu får det bära eller brista

Inlägget kommer vara komplicerat, väldigt, men jag vill försöka berätta för er!
Vi får la se om ni förstår, men tror nog det! 😉

Det var vi,
Vi ville allt,

Men sedan tog jag ett felsteg och allt föll!

Let's Fall in Love

Vi gjorde det, vi blev störtförälskade…
wait, what?!
Hahah, helt sjukt….

Men jag gjorde ett misstag och allt föll..
Jag sårade dig, för att inte du skulle såra mig
arrght

Men nu står vi här, jag är redo att göra ett försök!
Ett försök att bygga upp våran vänskap, att bygga upp din tillit!

För jag…jag..tror jag håller på att bli kär i dig
Helt galet, ja..

0612681ec4297a79d05e4735f7fd5812

Jag ska nu sköta mig och bete mig!
För du förtjänar det bästa!
Jag ska ge dig allt vad du är värd, om du ger mig en chans…

Jag och kärlek…är så rädd att förälska mig i någon,
fast är nog mer rädd att bli sviken.

Hahah xD GARVAR xD
Lyssnar på musik, låten
”Det börjar verka kärlek banne mig började spelas” xD
Oh gosh 😛

Ja, jag må va nyfiken, men nu tar vi det lugnt! 😉

..vet inte om jag gjort klarsida i något, men du har i alla fall fått en vink i vad det är!

Elton John – Your Song

XoXo Ellen

Kommentera

