Things Will Be Better Soon, Hopefully

Hej fina du!

Hoppas dagen din varit bra, oj DIN DAG!
Nä, men seriöst, Hoppas verkligen det!

Min dag har varit..hmm..okej gissar jag!

Det är otroligt mycket som händer och är på G i mitt liv nu,
men så är det ju
och om man då dessutom är tonåring så ska man mitt i allt kaos försöka hitta sig själv!

Visst, ofta så vet man vem man är,
men så stannar man upp och tänker efter!
Hahah, personligen är jag sån så jag vill vara perfekt..hur dumt är inte det?
Skriver ju dagligen om att det räcker med att göra så gott man kan och vara sig själv!
Måste verkligen börja lyssna och leva efter det själv med!

Men det är så mycket lättare att skriva, tänka och känna,
Än att faktiskt fullfölja och uppnå!

5050_kaos_pa_f12_terrassen

Om du undrar,
idag är det mycket bättre i tanden!
Har inte ont, men visst känns det underligt med
”ett hål i käften” hahah xD
Men man vänjer sig la! 😉

Ska försöka sluta klaga och istället njuta av det jag har! 

En sån här dag, tycker jag att man kan få unna sig något gott!
Så middagen blev morötter & O´boy!
Med citronkaka tilll dessert!

Ikväll blir det att plugga lite och slappa!

Vad har du gjort idag? 🙂

Theo Richter – All Night Long

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

