Det Var En Gång..

Hej fina du!

..en glad tjej, men så plötsligt..

Idag har varit dipp-dopp och tipp-topp,
(hahah, jisses, kan man ens säga så? xD)

Vaknade glad och utvilad,
SEDAN BARA POFF
..ligger kvar i sängen
..duschar lite för länge
..slänger i mig frukosten
..TELEFONEN RINGER..
..får små-springa till skolan (med blött hår)

Hahah, så irriterad..men man får ta dagen som den kommer!
Det gäller att komma ihåg, att ”just det, detta är kanske en dålig start..men då får jag göra så gott jag kan!”

tumblr_ml9v7afnn11s4bsbvo1_500
Det som är bra med dåliga dagar är att,
Det får en att kämpa för att det ska bli bättre!

Dock tog jag en PowerNap när jag kom hem..

Akon, Colby O´Donis, Kardinal Offishall – Beautiful

Om ni undrar varför ag inte skrev något igår, så var det för att jag och en vän kollade på film! Efter filmen när jag kom hem hade jag MYCKET disk att ta hand om, så det tog ett tag!
The-Maze-Runner-Wallpaper
Bra film, fast tror vi pratde mer om annat än filmen  och massa mys blev det! xD
Men vill du se film, så rekommomenderas den!

Vad händer annars då?
Jag tar det mest lugnt, pluggar och läser lite!

Imorgon blir det tandläkaren,
ska dra ut en tand
(för trångt och stål-rustningen)
Lite läskigt, men det går nog bra!
Hahah, men bedövningen lär ju sitta i och lär ju få lite ont!

Men ska försöka blogga (minst) i alla fall något litet!

—-garv—-

Jag: Jag har gjort squats!
Mamma: Har du ätit squash?

—-garv—-

Nu ska jag duscha, diska, äta och läsa!

Har även kollat klart på BB!
Vet ni vad , det var 71 avsnitt, varje avsnitt är 1 timme!
Om vi då tar det delat på 1o dagar.
Då resulterar det i att jag kollat på serier i snitt 7 h om dagen!
DET ÄR JU SJUKT..
Nu får det bli ordning, mer fokus på skolan!

The Hunts – Make This Leap

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

