Tack till Dig!

Hej fina du!

Hoppas du har det bra!

Jag mår toppen, har haft en liten svacka..men nu börjar det bli bättre! 😀

Dagen igår var helt underbar, två lektioner,
först svenska och sedan HUND!
Vi skulle städa hunddagiset, vi blev klara fort så vi gick ut å busade med hundarna också!
Hahah, så mycket garv!
Sedan städade vi det andra hunddagiset!

Idag har varit helt ok, höll på att deppa ihop, så gick hem och gjorde liten avslappning!
För att sedan orka med eftermiddagen!

 

Måste säga,
Stort tack till dig som läser min blogg!
I går slog jag besöksrekord! Obeskrivligt lycklig!
Kramar

Har just ätit upp min middag (ja, jag vet att klockan är 21.30 xD)

Nu sitter jag och lyssnar på musik och slappar!
Tänker faktiskt bara ta det lugnt ikväll och försöka komma i säng skapligt!

Calvin Harris, Ellie Goulding – I Need Your Love

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

