UrbanEars

Hej på dig!

Fick lite frågor om mina hörlurar, så här kommer svar!

12592308_973110422768522_4655333687261924484_n

Det är alltså UrbanEars!
Finns att köpa HÄR
I länken är de nya Plattan Plus designen!

Har dom bra ljud?
– Ja, jag tycker de har bra ljud.
4/5
De är även väldigt utestängande av ljud runt omkring!

Vart köpte du dina?
– Jag köpte mina på NetonNet, upptäckte dock nu att de inte längre säljer dem i Lilac!
Så här kommer en länk till Andra Färger på just Plattan 2.0 design!

Varför valde du just Urbanears?
-Kompisar till mig rekommenderade dom och jag tyckte de har en snygg design!
De är väldigt praktiska, då de är hopvikbara!

Skulle du rekommendera dom?
– Ja, jag skulle absolut rekommendera dom!
”The Plus models have an Apple certified microphone and remote with volume control. The Plus models are only guaranteed to be compatible with Apple devices. If you will be using the headphones with a non-Apple device, the standard models are the better purchase for you.”

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

