My Weekend

Hej fina du!
Hoppas din helg har varit bra och att du mår bra!

Min helg har varit bra, intressant och rolig!
Har passat på att vila upp mig ordentligt…så hoppas på att få en bra vecka!

Fredagen var urk, utmattningen slog till…
Men sedan blev det allt bättre,
var med Messi hos veterinären, så nu har han fått sin ettårs-vaccination!

Efter det blev det mys-middag och spa-kväll!
Tog ett skönt skum-bad och sedan smörja in sig med härliga body butter!

The_Body_Shop_Glazed_Apple_Body_Butter_5
Finns att köpa HÄR
Älskar den!

I går var det dags att klippa topparna, tror jag gjorde det i höstas sist xD
Hahah, sånt jag inte riktigt prioriterar 😛
Men skönt att få det gjort, håret känns mycket fräschare!

Vi åkte även runt på ”släkt-färd”,det vill säga, man åker runt och kollar på hus/ställen där ens föräldrar och släktingar har bott! Riktigt kul!

12669724_973110396101858_6366063461345562136_n
God mat blev det också!
Lövbiff, kulpotatis, sallad, persiljesmör & bearnaisesås!
Med Sockerdricka!
Varför två sorters sås?
– Hahah, för att jag kunde inte bestämma mig, gillar båda..så vi tog båda! 😉

Idag blir det att fixa naglarna och mysa!
Har badat Messi, så nu är han fin!

Hur ofta badar/duschar du din hund?
-Jag brukar bada/duscha honom minst en gång i månaden!
Sedan beror det på om han blir smutsig, om vi ska iväg eller om jag känner för det!

Vad har du gjort i helgen? 🙂

Nu blir det att fixa ett inlägg till, så håll utkik! 😉

Thomas Jack – Rivers

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

