Tjo Bree

Tja, på dig!

Hoppas du har det bra! 😀

Jag själv mår riktigt bra, är lycklig, glad, danssugen och har just ätit middag (ja jag åt middag kl 21)!
Sitter nu och lyssnar på musik och dansar!

Gårdagen var både botten och toppen, vaknade med en sån hemsk rygg-värk, men släppte som tur var av lite smärtstillande.
Vi hade temdag i skolan
Kärlek, Sex & Samlevnad
Ganska kul, men mycket basic!
Typ ”använd kondom”…men hahah, men även mycket annat viktigt och spännande

Dagen har varit bra, hade dock bara en lektion!
Skulle ha haft två men var på hälso-samtal/möte/snack/ ja vad det nu heter! Och sedan lunch och efter det biologi!

Sedan tog jag en PowerNap och kollade efter det på BB!
Hahah, guv, snacka om att jag fastnat för det..xD

Me, NoMakeUp

Hahah, inte vet jag? xD
(Håret är i en snodd, har inte klippt det)

Ikväll blir det att bara lyssna på musik och fixa lite!

Vad ska du göra ikväll? 🙂

Lorentz, Duvchi – Där Dit Vinden Kommer

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

