Hej å Hå

Hej fina du!

Hoppas din dag har varit bra!

MIn har varit kämpig, är fortfarande smått deppig och har feber..men kämpar på så gått det går! Även smått förkyld…men aja, humöret på topp

Blev tyvärr ingen skola, men lyckades plugga hemifrån..skönt det!

Imorgon hoppas jag på att jag mår bättre!
Gillar ju faktiskt att vara i skolan!
Att få möjlighet att lära sig nya saker och träffa alla vänner!

Måste nämna en kommentar om middagen igår, åt ju makaroner och marshmellowfluff…det var inget hit xD hahah, inte alls min defeniera-smak…xD hahah och som ni vet, så hittar jag ju på mycket skumma maträtter! 😉

Här skulle det ha varit en bild på dagens middag, nämligen Makaroner & Rökt Skinka! Men gissa vem som åt upp maten (för det var så gott) Innan jag tog bilden xD –

❤ Åter igen, tack, ni är otroliga ❤

Nu blir det att mysa lite och sedan sova!

Vad har du gjort idag? 🙂

Adam Lambert – Whataya Want From Me

Kramar

XoXo Ellen

Kommentera

