Fråge-Stund

Hej på dig!

Ursäkta, om det blev uppflyttat, hann inte igår!

Nu är det dags för fråge-stund!

Så vi kör rakt på!

Är du ALLTID helt ärlig i dina svar?
– Nej, inte helt. Men jag går ut med så mycket jag orkar, kan och vill!
Men jag försöker så gått det går!

Hej Ellen, blev jätteorolig efter inlägget igår! Hur mår du egentligen?
– Hej! Aww, många som reagerade så och det förstår jag. Jag kände att jag var tvungen att få ur mig det hemska, dels för att lätta mitt hjärta men även för att fler ska få förståelse i hur det är!
Jag mår okej!

Hur påverkades du av det jobbiga du skrev om?
– Jag påverkades enormt mycket, trodde faktiskt inte att jag skulle göra det! Men det har legat och gnagt i mig så länge, så nu när det väl kom ut..så blev det jobbigt att hantera!
Men det blir bättre, men det var jobbigt.

Kan du berätta om din familj?
– Ja, jag kan berätta lite kort, tänkte göra ett längre inlägg om familjen i vår!
Det är alltså pappa, mamma, storasyster, storebror och så jag!
Hahah, mer info kommer!

Hur brukar det se ut när du bloggar? Har du värsta coola kontoret?
– Nej, jag har inget kontor, tyvärr, ibland skulle det behövas, för att få lite ordning!
Oftast flyttar jag runt mellan säng, soffa och köksbordet!
Jag har även som (dålig) vana att göra massa andra saker samtidigt!

Var J den sista du kysste?
– Nej, det var det inte.

Hur hinner du med både skola och bloggen?
– Hahah, jag försöker att hitta en viss balans mellan det! Men det är svårt, för oftast så är den en av sakerna som tar mest fokus, beroende på vad som ska göras!

Vilken låt lyssnar du på just nu?
– Just nu lyssnar jag på Donkeyboy – Lost

Varför är inte alla låtar som du skriver om, med i låtlistan?
– Det ligger i att vissa låtar gör så stort intryck till just det ögonblicket!
-Ibland har jag inte hunnit

Vilket är ditt viktigaste motto nu?
maxresdefault

Vad önskar du att du kunde fokusera mer på?
– Önskar att jag kunde fokusera mer på bloggen, vidareutveckla den och jobba mer med den!

Vad saknar du mest, nu när du är singel?
– Hmm, närheten och någon som kan läs mig utan och innan! Någon att krama om, pussa, kyssa, mysa med occh göra massa galna saker med!

När ska du få den så kallade ”stål-rustningen” i munnen?
– Är ju så hemskt dålig på att komma ihåg datum! xD Men tror det är i början av mars!

Vad ska du göra ikväll?
– Ska för en gång skull försöka planera pluggandet och börja öva lite på läxan..så jag slipper ta det sista dagen!
Ska även lyssna lite på musik och förbereda morgondagens inlägg.

Vad blir det till middag?
– Orkar inte göra något ordentligt! (idag heller)
Det blir Makaroner & MarshmellowFluff!

Nu får det räcka för idag, jag måste laga till min middag! 😉

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

