Galet & Högklackat

Hej på dig!

Ursäkta frånvaron, har varit mycket sista tiden och jag har då inte orkat att ta tag i bloggen!

Har dock slagit rekord i
Mina märkliga student-maträtter

Risgrynsgröt, Mashmellowfluff & Pepparkakor

Morötter doppade i Oboy 

Pasta & Salta Kex

Skinka & Morötter

En förpackning Vindruvor (vissa doppade i Marshmellowfluff)

Detta var dom som var riktigt skumma, helt ok då jag gick efter vad jag var sugen på! Men näringsrikt, det tror jag inte! 😉
Hahah, ska försöka skärpa mig till nästa vecka!
Du kanske undrar vad det då blir till middag, kör en lite nyttigare variant idag, så blir risgrynsgröt och en banan!

Har även köpt dessa finisar!

12400631_904400793000421_4303957211342413412_n
Kände att jag kanske ha något annat än bara kängor och sneakers!
Lära sig att gå i dom med ja! 😉

Nu ska jag fixa lite!

P!nk – Raise Your Glass

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

