Tre

Tre Saker

Tre saker jag ser fram emot
– att träffa lillkillen jag är faster till ❤
– att träningen ger resultat
– att hitta på nya galna äventyr!

Tre saker jag fasar
– att jag inte klarar skolan
– att jag inte får en hund-lägenhet
– att jag faller tillbaka i dåliga mönster

Tre saker jag gillar
– Du som läser min blogg! 😉
– Oboy
– Min älskade hund Messi

Tre saker jag inte gillar
– folk som behandlar mig som ett barn..
– folk som bara klagar, istället för att ta tag i saker och göra dom
– när man väntar på ett viktigt svar och inte får svar snabbt

Tre saker jag vill
– Vandra!
– Klara av skolan!
– Fortsätta med träningen och sätta upp nya mål

DSC_0267

Tre saker jag borde
– Göra engelska-läxan
– Leta APL-plats
– Gå en promenad, för att röra på mig och lätta på tankarna

Tre saker jag har på hjärnan
-MAT
– låten Ett sista glas av Miriam Bryant
– ”Repet” xD en sak jag jobbar på, ni kommer få veta till våren

Tre saker jag önskar mig
– en hund-lägenhet
– hahah, om jag får önska fritt så, en weekend på hotell, med jacuzzi och avslappning!
– en lycklig framtid

Tre saker jag blir lugn av
– musik
– djur
– naturen

Tre saker jag blir stressad av
– när jag har mycket att göra
– att stå i kö, speciellt i mataffärer..jättejobbigt jue xD
– LÄXOR, ogillar det något enormt!

Tre saker jag ska göra i helgen
– ska klippa Messi
– vila
– leta APL

Tre saker jag gjort senaste veckan
– varit hos tandläkaren
– umgåtts med vännerna!
– Skämt ut mig

XoXo Ellen

Kommentera

