Vem är busigast?

Hej på dig, fina du!

Hoppas du har haft en bra dag!
Jag har haft en helt bra dag, du ska få höra…men först en annan sak..

Har ju lyckats ännu en gång med att skämma ut mig..ni vet ju hur jag är! 😉

untitled-1_103277414_182482594

Jag och mamma var och handlade mat, men så fick jag syn på en snubbe…jag kände ju igen honom, så jag rusade fram och sa ”Hej!:-D” men när jag nu ser honom på nära håll, då lägger jag märke till att NEJ,  JAG KÄNNER INTE DENNA PERSON….så stod där och ”Ehm.. fin jacka!” hahah, snacka om att jag garvade sen…aja, han fick ju en komplimang  och blev glad!
Känner att jag borde sluta att springa fram till folk spontant xD hahah, men är man pigg och busig, så vad gör det att skämma ut sig!
Här säkert skämt ut mig fler gånger denna vecka, men denna slog ju allt! Så typiskt mig!

Dagen igår var urk, burk och bläk..tandvärk och feber…håller på att få ännu en tand, det är ju trångt redan nu o.O dumma!
Så vilade på förmiddagen och gick på eftermiddagen!

Kort om idag..längre inlägg kommer!

Messi och jag har busat större delen av dagen!

DSC_0239
Vi måste ju ta igen allt busande, när vi inte ses i veckorna!

Hihih, men idag var jag nästan busigare än honom, vi har busat både inne och ute! Kastat snöbollar, kört kurragömma och jagats!
Men även massa mys, när vi kollade på tv så låg han hopkurad i mitt knä!
Älskar verkligen min lilla hund!

I övrigt har veckan varit bra, vi har börjat få info om APL(ArbetsPlatsFörlagtArbete), hade det inte varit för stål-rustningen i munnen, så visste jag ju direkt vart jag ville vara!
Men njet..

Nu ska jag jobba vidare med det andra inlägget!

Så håll utkik! 😉

Max Elto – Somenody Like You

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

