Gosh, Vad Händer?!

Hej fina du!

Min dag har alltså varit bra!

När Messi och jag var ute, så passade jag även på att fota!
Så otroligt fint väder idag!

Dessa bilder tog jag idag!

DSC_0241.JPG

DSC_0242.JPG

DSC_0244.JPG

DSC_0233.JPG

DSC_0249.JPG

DSC_0247.JPG

Vill passa på att tacka er för alla positiva komplimanger sedan jag startade upp bloggen igen! Jag har saknat er!

Vet du vad? Ni vet ju om att jag är bra på att glömma saker!
Men denna helg blev det uselt, glömde akut-medicinen…jä*la skit..så blir att ta det lugnt i helgen!

Har blivit galet förtjust i en låt, lyssnar på den om och om igen!
Så sjukt härlig!

Nämligen
*trumvirvel*

Miriam Bryant -Ett Sista Glas

Nu ska jag försöka få i mig lite mat!
– varit kämpigt med det i veckan –
och det stör mig något enormt, brukar alltid vara så mat-glad

Kanske kommer ett inlägg till ikväll, så håll utkik! 😉

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

