Massor

Hej fina du!

Hoppas din dag har varit bra!

Det har min dag varit, mest slappa lektioner, men lär ju bli mer jibbigt framöver! 😛

Tänkte göra en liten sammanfattning av vad som hänt sen sist!

– druckit mojito xD

– varit på Tropikariet

– träffat många nya vänner

– kommit igång med träningen igen

– varit hos tandläkaren, det gick bra! o.O

– Messi har äntligen blivit frisk

– ❤ JAG HAR BLIVIT FASTER ❤

– börjar kolla på BB (Big Brother Maktspelet)

– har tagit hand om mig själv och varit lycklig!

Och säkert massa mer!

Visst låter det som jag haft det riktigt bra?
– STÄMMER!

Fast saknat er har jag gjort!

Per Gessle – Här Kommer Alla Känslor

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

