Många Frågor

Hej på dig!

Många frågor har kommit in under uppehållet och nu när jag startat upp igen!
Så tänkte svara på några av era frågor!

Tycker du inte det är olämpligt att du skriver om alkohol, då det kan vara yngre som läser?
– Hmm, har funerat en del på detta. Och kommit fram till att man får själv läsa det man vill och oftast så är det ALKOHOLFRIA saker jag visar!

Kan du skriva din mailadress igen?
– Jo visst kan jag, djelleng.blogg@hotmail.com

Hur kommer det sig att du varit på Tropicarium så mycket?
– Hahah, saken är den att jag gillar verkligen djur! Så att vistas bland djur en hel dag gör mig lugn..så ser det nog som njutning!
Djuren de har är väldigt coola och man lär sig något nytt!
Tropicarium
1919586_948569135222651_3766744196949347613_n

Har du träffat någon ny, så det var därför du gjorde ett uppehåll?
– Wow, nej, det har jag faktiskt inte! 🙂 Hahah, tror inte jag skulle stanna upp hela bloggen bara för att jag träffat någon! 😉

Vad har du ätit mycket av sen sist?
– Hahah, detta var ju en för rolig fråga! Men mitt svar blir Salta Pinnar, har ätit dom i mängder!

När ska du få tandställningen? Hur känner du inför det?
– Jag ska få den i början av mars! Det känns faktiskt skönt, har så ont i tänderna nu, då de sitter så trångt! Fast känns ju lite pirrigt att få en stål-rustning i munnen!

Vad gör du just nu? Och vad skulle du vilja göra?
– Just nu ligger jag i sängen och svarar på era frågor och lyssnar på musik!
Lyssnar på listan Mood Booster, på min Spotify, djellen_97
Jisses, hade nog velat sitta framför en brasa och dricka varm choklad!

 Äventyrlig eller försiktig?
– Helt klart äventyrlig!

Hemmakväll eller pub-kväll?
– Gillar att vara hemma och mysa, så svarar hemmakväll!

Nu får räcka med frågor för idag, jag måste diska! xD

Ha en bra kväll!
(hoppas du ska göra något roligare än att diska 😉 )

XoXo Ellen

Kommentera

