Kaos, Mojito och Andra Konstigheter

Hej saknade du!

Nu var det ett tag sen sist, men nu är jag äntligen tillbaka!

Ni ska såklart få höra varför detta uppehåll kom som det gjorde,
för mycket har hänt! Sjukt mycket!
Shit asså, när jag bestämde mig för att gå in i uppehållet trodde jag verkligen inte det skulle bli såhär! Men allt har blivit så mycket bättre!
Jag är redo, redo att kämpa på hårdare och njuta mer!

Lars Winnerbäck – Får Lixom Igen Ordning

liikkuuko
Både lugnande och sjukt irriterande, ha?

Kör bara ett kort inlägg nu, men jag är tillbaka!

Har faaktiskt saknat er och bloggen, eller ja er..bloggen har det varit skönt att ta en paus ifrån!

Kaos, mojito och andra konstigheter, perfekt sammanfattning av mitt uppehåll!

Mer inlägg kommer ikväll, så håll utkik!

Alex Adin – Make Me Feel Better (klingande remix)

Ha nu en riktigt bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

