Att Falla

Natten…vill inte uppleva dig igen

Natten var någon av de värsta jag upplevt,  smärtan och att bara falla.

Det började lugnt, jag hade lagt mig och kände då en stark smärta i hjärtat.

Men det blir värre, rädslan slingrar sina klor runt mig..Allt blir svart, totalt ensam i detta mörker.

Tårarna går inte att stoppa, försöker med allt! Helt omöjligt!

Tankarna är i ständigt kaos, kommer jag klara det?  JA, jag vet att jag kan..Det gäller bara att hålla ut och tänka positivt!

Det tar några timmar att komma ur det, men jag lyckas. Jag övervinner ännu en gång över mörkret.

Jag är stolt..men jag vet även att det inte är alla som klarar det.

Tillsammans kan vi hjälpas åt,  så att ingen ska behöva gå igenom detta själv.

Ta hand om dig och dina vänner!

Jag finns här och du ska veta att du är aldrig ensam!

Kämpa på, för det blir bättre!

Barenaked Ladies – One Little Slip

With Love

XoXo Ellen

Kommentera

