This Used To Be..

God Kväll!

Till att börja med, om du undrar varför jag inte uppdaterade igår så var det för att jag hade inte lust. Jag kände att jag behövde en mig-dag, dvs fullt fokus på mig och min hälsa!
Så gjorde lugna saker hela dagen och kollade på massa film..kommer dock inte ihåg vilka xD
Men jag mådde iallafall bra och det var välbehövligt att stanna upp och njuta!

Idag har varit…hmm, helt okej!
Är lite småtjurig idag 😛
Hahah, men har hunnit med massor av jobb!

Började med sovmorgon, sedan bestämde jag mig för att rensa ur garderoben och städa rummet…sista tiden har det varit kaos!

Rensade ut massor gamla kläder, som jag inte använder och som var för små!

10406760_955975824481982_3695176867360064715_n
Messi tyckte sängen så väldigt mysig ut!
Min lilla söta hund!

Om du undrar varför rummet varit kaos så är det för att sista året har jag ju flyttat fram och tillbaka så mycket, typ minst 3 gånger!
Så kläderna har lagts i väskor, sedan har jag velat ha något, rivit upp väskan och så vidare..
Men nu är det bättre! 😀

Hur ska du fira nyår?
– Jo, det blir att vara hemma med mamma och pappa, sedan kommer några vänner till dom på middag!
Så jag får la hänga med hundarna!

Hur ska du fira nyår? 🙂

Nu ska jag lyssna på musik!
och
Planera lite inför nästa vecka!

Pink – Funhouse

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

