Nytt År Snart

Hej på dig!

Nu är det ju snart ett nytt år, och jisses vad 2015 har gått fort!

Så tänkte göra en sammanfattning av vad som hänt för spännande i mitt liv!

Bloggen började 1 maj, så har ni ju inte fått reda på saker som hände 2015 innan dess!

2015 Mest Spännande Händelser 

Januari – jobbade som volontär på ett Kloster!

Februari – var hundvakt åt en riktigt söt hund!

Mars – kollade på Messi för första gången! Hälsade på hos älskling! Köpte min älskade Messi! Var och kollade på trandans!

April – Älskling var hemma hos mig! Messi och jag gick på valpkurs! Kollade på skolan, som jag nu går på!

Maj – Vi var på ko-släpp!

Vad jag vill berätta med dessa händelser är att; trots att jag mådde väldigt dåligt, så har det funnits många positiva stunder också!

Hahah, resterande av händelser kan du läsa om eller ha läst i bloggen!

images

DSC_0047

Så nu till lite frågor om 2015!

Film, som får dig att komma att tänka på 2015?
– Fifty Shades of Grey, helt klart!

Låt/Låtar som får dig att tänka på 2015?
Hmm, detta var ju svårt, för alla låtar jag har haft med i bloggen, har jag ju egna minnen till! Men ska försöka välja tre!
Har suttit i flera timmar och försökt lista ut vilka låtar som verkligen har betydet mest för mig 2015!
Bebe Rexha – I´m Gonna show you Crazy, denna låt beskriver väldigt bra kampen jag gick igenom inombords i våras. Det var kämpigt,men jag klarade det!
The Killers – Human, detta är en favorit-låt..som jag lyssnar enormt mycket på 2015! Den har gett mig både styrka och mod!
Emil Berg – Du Swipa Höger, detta är låten som verkligen får mig att tänka på 2015!

Vad har varit absoluta bästa händelsen? 

-När jag köpte Messi, helt klart! Han är ju mitt lilla lycko-piller!
– När jag började på gymnasiet,trivs så bra!

Vad har du gjort för mycket 2015?

-Då måste jag nog svara att jag har fokuserat för mycket på negativa saker,  men det man då även ska nämna är att våren var en av de jobbigaste jag upplevt!

Vad vill du göra mer av 2016?
-Hihih, då vill jag vara mer positiv! Uppnå lite resultat av träningen och göra massa kul saker!

Vad är du mest stolt över?
-Att jag tog mig igenom våren, följde mina drömmar, startade bloggen, blev starkare, började träna på riktigt, blivit mer positiv och att jag nu inspirerar andra att kämpa!

Dina bästa citat ifrån 2015?
– ”Träning är viktigt,
Men att må bra,
och ta hand om sig själv är viktigare!”

Vad längtar du efter 2016?
– Först och främst, att bli faster! Längtar något enormt!
– Att få umgås med familjen!
– Hitta på massa äventyr och skapa nya minnen!
– Fortsätta utveckla bloggen!

DSC_0004.JPG

Får passa på att önska dig ett
Gott Nytt År!

With Love!

XoXo Ellen

2 thoughts on “Nytt År Snart

  1. - 31 december, 2015 / 02:18

    Varför kallar du han för älskling? Var det inte j?

    Gilla

    • DJ Ellen 31 december, 2015 / 09:41

      Hej, inlägget skrev jag för ett tag sedan. Vilket jag tydligen glömde redigera igår!
      Det ska stå J!

      Gilla

Kommentera

